För du är så underbar.

Hej alla glada, Kalle va snel o gästblogga lite förut som ni kanske såg.. va lite lat där för tillfället (a)
meen iaf idag var jag och Nellie i stan o jag köpte, nya uggs, jacka, tubhalsduk och så kollade vi på bio.. sen när vi kom hem runt nio så gick vi ut, träffade Mella o va ute o gick till typ halv elva eller ngt sånt..
Aja imorrn ska jag jöh färga o klippa mitt sönderrrrblekta hår.. he-he meeen jag har seriöst beslutsångest fortfarande, vet inte om jag ska fixa det finare blont eller tillbaka till brunt igen så snälla kan ni säga vad ni tycker antingen hära eller på sms eller ngt innan klockan ett imorrn, skulle va skit sneelt av er alla o säg verkligen ärligt då (a)
(bjuder på en mobbad bild på mej o kusin från igår, eller jag är mobbad inte nellie gumman)
folket som är vakna får gärna messa (: puss igen / Tildah'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0