Första Advent

Godmorgon alla underbara människor!
Första advent idag och jag dör för det regnar.. fuck it
Aja vaknade 8.30 för att jag skulle äta ngt för sticker snart iväg och tränar eheh.. och sen blire väl hem o duscha, göra mej iordning, städa och lite grejor innan Kalle kommer hit (:
Bakdag!
Hahaha ska försöka ta lite bilder som jag kan lägga upp meeen inte säkert att jag kommer komma ihåg det (a)
vi ska jöh baka pepparkakor och lussebullar, wii och nu kom jag på att jag måste julpynta också
men aja spännande inlägg känner jag.. fast ne
Blöö har inget att skriva mer typ å usppdaterar väl ikväll eller något
-Life is beautiful-
hitta en gammal bild jag tog för typ två vintrar sen usch usch uusch
nu ska jag ut o gå till gymmet i det myyysiga vädret som är idag..
Puss /tildah'

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: åå tack gumman för din underbara kommentar !

Det värmde verkligen när jag läste den, tusen tack !

2011-11-27 @ 20:19:26
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Sanna

sv: verkligen otroligt snällt !



har du haft en bra dag idag?

2011-11-28 @ 18:07:26
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0