If only you saw what I can see

Föörlåt för att jag inte har bloggat den här veckan men mamma o pappa tog bort internet på min data i ngra dar för att dom tyckte att jag uppförde mej dåligt i söndags..
hah aja är sjuk idag, eller aa fick gå hem efter en lektion o efter en timme i typ kista för att försöka hitta födelsedagspresent till Maria som fyller år idag, Grattis gumman (igeen)
och nu sitter jag här o orkar knappt röra mej (är halvdöd) , men va ändå lite duktig o tränade lite när jag kom hem, bara för att man va tvungen hmm..
måste va frisk imorrn känner jag.. ska då först i skolan ha dans, teater o sång o grejer o sen på eftermiddan ska jag träffa Kalle, Hugo och ngra fler med kanske Sofia om hon är frisk också..
för ngra dar sen, hahah

Ikväll blir det plugg om jag orkar och är duktig chey annars ska jag sova typ
Puss/ Tildah'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0