J u l

Hej hopp hahah nej men jag vill ha julen nu, och jullovet asså fett underbaart
jajaja idag har jag vart övertrött hela dan, roligt värre och spelade match också vi vann med 30-7 lalala och gjorde faktiskt helt okej ifrån mej för att inte ha tränat handboll på lite mer än två månader såå jag är sjukt nöjd med dagen (y)
Nu ska jag typ träna lite extraa (träningsnarkoman nästa) hah nee men aah sen ska jag typduscha och sen ringa kalle (som vanligt)
tihih är så jäkla trött, de e helt sjukt men aja..
vill att det ska bli onsdag nästa vecka nu för då börjar alla rep till julshowen i Annexet, peppen på det känner jag.. det ska bli så jäkla kul förutom att jättemånga från min sida kommer o kollar och det blir lite smått pinsamt sådär men det får jag väl leva med antar jag
slänger upp två bilder på mitt o kalles failade bak i söndags också (a)
Kalle som är duuktigt
min lillebrorsas gulliga pepparkakor (a)
Tildah'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0