jag är INTE blond o l i v e r..

godmorgon världen! eller jaa klockan är ju tolv nu men själv vaknade jag typ 10 o stck ut o sprang i en timme typ och sen duscha jag.. nu ska man städa också för att vi ska ha roliga gäster ikväll och de blev ändrade planer igen.. kommer inte sova hos kalle ikväll o de suger men nästa helg måste de fan bli annars blir jag riktigt ledsen.. :(
Aja igår vare så jäkla kul :3
Åkte till stan runt 5 och träffade Alma o Maria och vi gick runt dära o va allmänt flumm, sen så ringde vi lucaas och då kom han Emil o Oliver också till stan och så gick vi runt o hade de kul hahahh ajaa sen stack maria o alma fast jag va kvar och då gick vi fyra runt vid typ odenplan, s:t Eriksplan o vasaparken och flummade sönderrr dära :3 sen vare ngn grej där och aja de va kul i alla fall hahah
mina underbara förklaringar är beest :D
Fortfarande inga nya bilder men hitta två från när jag o lisa färga mitt hår hahahah
oj fel håll men pallar inte ändra :3 lisa tog egobilder med min mobil så hahah jaa
ouff sjukt snygg bild eller ngt efter andra blekningen hahahahahha döör, minnen :3
Puss/ Tildah'

Kommentarer
Postat av: Liiiiiiisaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

mobba inte min hello kitty tröja !

2011-11-20 @ 15:07:38
URL: http://tmljforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0