Knyt båda nävarna och fokusera på nåt bra

Jahapp fredag idag då, har vart sjuk/seg/trött hela veckan o därför inte orkat blogga menmen lev med de (a)
Nu sitter jag här hemma igen under täcket och fryser och önskar att jag bara blev friiisk ngngång men om jag inte har feber och om jag är pigg nog så tror jag det blir utgång ikväll men har inte bestämt ngt så..
Igår va jag hemma hos kalle mysigt värre och ska dit imorrn också o sova där, sen äre nog inte så mycke mer jag kommer hinna med i helgen egentligen eller joo mamma o pappa tycker jöh jag ska plugga men hahah vi får la se hur det går :3
aja har bildbrist så lägger in tre små bilder från en dag jag aldrig kommer glömma..
-Valborg 2011-
Älskar er grovt tjejer men det vet ni! <3
Puss/ Tildah'

Kommentarer
Postat av: julia

Fin blogg! :)

Kika gärna in på min och ställ en eller fler frågor i min frågelåda! :)

http://www.blogresponse.com/juliaviklund



kramkram :)

2011-11-11 @ 23:47:42
URL: http://juliaviklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0