Let them see you smiling.

Är det första advent idag eller imorgon?
är sjukt förvirrad ^^
Aja mådde fett konstigt idag först skitdåligt, sen snacka jag med älsklingen och då blev allt bättre sen mådde jag skit men nu känns det bättre igen heheheh :3
Aja asså blööö jag döör vill verkligen ha snö nu, tänk den dära underbara känslan när man vaknar en morron och så är det helt vitt ute ååh..
Faast samtidigt villja åka utomlands :3 jag känner mej fett udda idag men allvarligt
först de, så sjukt fiiint men jag är den enda som verkligen avgudar snön typ såå ^^
..och de här
jag hatar sverige just nu, så fuult -.-' ehe ajaa
Imorrn/ Idag blire väl till och träna tidigt.. borde med andra ord gå o sova snart men aa.. sen bara typ va hemma, ta det lugnt o se hur jag mår för sen på söndag då så blir det att Kalle kommer hit och bakar julgrejor.. det blir vi som får göra det för att ingen annan orkar :3 sjukt kul om ni frågar mej (a)
Vill bara passa på oh säga att saknar laget och handbollen så sjukt jäkla mycket men får inte komma tillbaka än.. måste vänta tills "det blir bättre.."
usch.
Aja tror jag i alla fall ska försöka sova lite nu kanske
puss/ Tildah'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0