Nej, en god vän går först

hahah godmorgon Nellie och Tildah hära (a)
Vaknade för ungefär en halvtimme sen, eller ja Nellie iaf och nu vet jag inte riktigt va vi ska göra, men senare kommer två av Nellies kompisar Wille och David typ och det blir ruligt (:
Tog galet många bilder igår kväll och satt o snackade med Kalle på skype hahah jag somnade mitt i allt också så det va Nellie som fick ta över.. meeeen sen när jag ramla ner från sängen (?) rakt på ryggen o vakna så blev jag pigg igen :3
hmmm.. ngra fleer bilder kommer hära
??? - lite mobbade bilder men är hemma hoos Nellie så det fick bli dom hära men va tycker alla?
Så söta vi äär ;) hahah nee men Älskar dig gumman ! <3
Puss / Tildaah'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0