That's the way it is

Hahah bra start på dagen
Till dej som kommenterade mitt senaste inlägg dära vill jag bara säga att jag tycker det du gör är otroligt patetisk som säger massa om folk du inte ens känner.. meen aah bästa syster har jöh redan svarat på din kommentar så de kan du jöh kolla (:
------------------------------------------------------------------------------
Ajaa blev ingen bio igår, va hemma hära men ikväll då ska man träffa min bebiiis till kusin som jag inte har träffat sen i somras hmm...
Tihih juste gjorde pumpor igår o jag dör för min lillebrorsas så jäkla gullig han kan va ibland "Jag ska göra något annorlunda Tildah! "
hahah bild kommer senare i inlägget (a)
Ska ut och springa idag igen, sjukt skönt faktiskt men sen ska jag typ duscha, plugga och sen göra mej iordning.. spännande daaaag.. fast nää
Kanske hinner blogga lite hos Nellie ikväll men vi får la se hur det blir med det ;)
<--- min schteek pumpa / min lillebrors.. schteek pumpa --->
Otroooligt sexig bild på oss he-he meeen jag får la bjuda på den (a)
Saaaaaknar dig sis !!!
Puss / Tildah'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0