trött chey.

Måndag morgon är inte det bästa jag vet om man säger så
skola.
usch..
aja vaknade med en fläskläpp idag från iiiingenstans och det gör så jäkla ont också hahahah fattar inte hur man lyckas..
mamma: VAd HAR DU GJORT?
jag: äähm jag veet inte, jag har inte gjort ngt "/
mamma: ... Du måste ju ha slagit dig eller något?
Jag: ... hahahahahahahha
mamma: aa i sömnen då eller..
Hahah k l u m p i g, aja så nu är man über sexig och sånna grejor känner jag :3
Första lektionen idag är idrott då, hoppas vi inte ska stå på händer den här veckan också heh
men aa sen typ No och håltimme på 2 timmar och sen so, sv o stuga -.-'
hatarrrrrr måndagar för er som ville veta de (a)
Nu har man precis ätit en nyttig frukost och ska göra sig iordning för att va klar att sticka om typ en timme, kommer aldrig hinna det men skitsamma
måste sticka nu iaf
bloondie hah
Puss/ Tildah'


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan! :) De skulle vara kul om du ville vara med i dagens blogg :)

2011-11-14 @ 18:04:32
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2011-11-16 @ 00:15:14
URL: http://evelyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0