vägrar lägga ner (a)

Onsdag kväll nudå, mysig dag..
Började typ 11 idag (som alla onsdagar)
så gick upp lite tidigare och stack ut o sprang i typ 50 minuter, rätt skönt faktiskt sen stack jag hem duschade o gjorde mej iording för att sen sticka till skolan där man fick höra av matteläraren att man va gryym på matte ! HAHA så ni som säger att jag är blond, V a v a va! ;)
Ahahah ajaa sen musik *suuuck* så jäkla enkelt och tråkigt, gick igenom allt de vi gör nu i fyran såå aah. sen bild med världens skönaste ryskalärare som ALLA hatar yaay men man fjäskar jöh lite som vanligt så de gick rätt bra i alla fall :p
Hahahah min dag asså (a)
Nu måste jag typ plugga -.-' har engelska o soprov på fredag och sen på tisdag nästa vecka har jag Spanska och Matteprov..
Hahah aww hitta en skitgammal bild på mej men bjuder på den (a)
Fortfarande bildbriist
puss/ Tildah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0