We don’t need to understand.

tisdag idag då för er som missade det :3
Igår va underbart, var med sofia och allt blev så mycket bättre och lättare och waah aja vi kollade på film och bloggar, lagade middag, flummade med musik o spela och sjöng llite också :)
Hah jag är riktigt duktig btw, vaknade imorse och hade en skitstor bula för jag hade rullat ner för min säng inatt o slagit i pannan i piano kanten! :3
aja idag startar man dagen med spanska.. men avslutar med sångtillval o träning så de blir nog bra i alla fall
Hinner inte mycket mer nu på morronen men aaah som sagt sa fööörsöka blogga mer ikväll såå
Bjuder på den hära gamla mobbade bilden bara för att vi va så söta då :3
hahaah nee driver men de va jag och lisa innan en träning för 100 år sen typ..
saknar diiiig gumman! <3
Har bildbrist (fortfarande) så det är därför ni får gamla bilder
Puss/ Tildah'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0