You don't know you're beautiful

Efter en sjukt jobbig eftermiddag sitter jag nu i bilen påväg hem till till sthlm, lyssnar på musik, messar med älsklingen och har preciiis fått tankarna mot det bättre (y)
Idag färga jag jöh håret eller jaa.. det blev en mörk toning för om jag skulle färgat det skulle det gått av sa hon sååå hahah aja nu är man brunett igen då, känns ganska skönt faktiskt..
har inget att berätta annars hahah inget spännande inlägg men jaja..
jo juste imorrn ska jag o mamma träna på morgonen o sen blir det sticka iväg till Sofia gumman då, längtaar så sjuukt mycket efter det nu, känner verkligen att det behövs (a)
(ingen bild för tillfället men det får ni stå ut med
och förlåt för det otroligt tråkiga inlägget)
Puss / Tildah'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0