-Dag 01-

En nytagen bild på dig och 15 intressanta saker om dig.



-tihihi hej jag är mobbad men är sjuk och klockan är typ två snart så ni får stå ut (a)-

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag älskar min kille mer än något annat

Jag skulle inte överleva utan musik

Jag har största fobin för spindlar, flygande saker och sprutor..

Mitt liv är kaaos just nu

Min "syster" Maria är den bästa vännen en människa kan ha

Min favoritfärg är sjäälvklart rosa :3

Jag hatar skitsnack, falska vänner och folk som sprider rykten

Jag är lite nördig av mej ibland (a)

Min humor slår allas ;)

Min skola som jag går i är Kulturama och den är såhääär dålig

Jag spelar handboll och har gjort ganska länge

Jag saknar väldigt många människor just nu som jag dessutom vet att jag kanske aldrig kommer prata med ordentligt igen, allstå som jag har tappat kontakten med helt..

Mina bröder är dom bästa bröderna man kan tänka sig speciellt min storebror som alltid stöttar mej till 100 % jag älskar er.

Dom skolor jag har gått på är först Solhemsskolan i spånga, sen Adolf Fredriks Musikklasser i stan och aa nu då Kulturama i la Sundbyberg

och sistaa är.. att jag är liiite av en träningsnarkoman ^^

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

vet inte om de va så intressant menmen kom inte på ngt annat så

Puss / Tildah'




Kommentarer
Postat av: Alma

va äre som är fel med kulturama? ;o ♥

2011-10-13 @ 18:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0