Beautiful

Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen igen.. måste bli bättre på de hära känner jag meen iaf hinner inte skriva mycket nu heller för ska snart börja dra mej mot en sjuukt tråkig dag i skolan.. men efter det ska man jöh träna så har ngt att se fram emot iaf
aja igår stack sofia hem till mej efter skolan och vi va flummiga värre som vanligt :3
om du läser det här gumman så vill jag bara säga att jag är så jäkla glad att vi äntligen har börjat lära känna varann ordentligt och börjat va med varan för är så sjukt glad att jag har dej! <3
ahaha hmm.. imorrn blire också sofia fast då ska vi träffa Kalle och Ankan också, blir nog att sticka hem till Kalle och baka bullar o sen kolla skräckfilm (a) Mysigt värre
Nu måste jag sticka men hiinner slänga in en lite mobbad bild från i måndagsmorse när jag hade lite halv bråttom (:

Orkar inte bry mej för bloggar utan bilder är sååhääär tråkiga så ahah bjuder på den (också)
Puss / Tildah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är beeeest baba<3 älskarr dig och är så jävla glad att jag har dig, du gör min dag<3 cortamos för aaalltiiiid<3

2011-10-26 @ 20:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0