Hälsa till satan, vi hörs

Hej människor..
Snacka om äventyr man har vart med om i helgen asså gick från brunett till ginger till "blond" på typ mindre än 24 timmar, lite roligt faktiskt fast har aldrig varit så rädd i hela mitt liv (a)
Nu blev de jöh som de blev också, passade verkligen inte på mej och så men om ngn månad eller två när jag har pengar igen ska jag antingen färga tillbaka eller fixa den blonda färgen o skaffa blont löshår men hmm vi får se sen..
orkar inte skriva om helgen nu faktiskt men ngngång lovar jag er att jag ska berätta och då massa bilder också (y'
Tack så mycket för att du "hjälpte" mej lisa föresten o för att du palla va me hela vägen, puss på dej gumman ;*
Såhära blev de -ny profilbild på fb också bara för att folk ville se hure blev..
ångrar mej verkligen shääääääääääääääääääär sjukt mycket menmen finns inte så mycke o göra nu
Puss/ Tildah'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0