tell yourself, it's never gonna happen again

förlåååååt.. dålig uppdatering igen :(
Höstlov nu då och vintertid, det suger (a) aja nu sitter jag här i ett mysigt, gammalt o litet hus i kalmar hos min mormor o morfar och bara försöker vila upp mej..
Kommer hem på fredag runt 15 eller 16 o då drar jag direkt till Sofia och sover där i två dar, längtar otroligt mycket för vi ska ut o hitta på ngt kul tror jag..
Hmm har inte mycket att skriva om egentligen men aa kommer kanske bli ganska dålig uppdatering den här veckan också men sen ska jag verkligen f ö r s ö k a bli bättre på att blogga (y)
Nu den här veckan ska jag typ:
- Träffa min underbara kusin som jag saknar så sjuukt mycket. -
Köpa:
nya jeans
nya skor
ny jacka
o lite nya kläder kanske..
- Bli brunett igen! det gillas, jag haaatar mitt blonda.. ser ut som en kyckling eller ngt liknande (a)-
-Klippa mig ( vilket jag inte vill men måste för att det är så slitet) -
-Träffa finaste sofia o förhoppningsvis Kalle också på typ söndag kväll-
-träna-
-plugga lite eftersom att jag ligger efter typ sååhääär mke-
-och ta det lugnt o va social typ-
-------------------------------------------------------------------------------
-Sofia-

-Kalle-
Vill bara säga att jag älskar er så otroligt mycket, det finns inga ord som någonsin kan beskriva hur mycket ni betyder för mig och ni vet inte hur mycket bättre ni har gjort mitt liv genom att bara finnas här vid min sida.
Ingen får mig att må så bra som ni gör och jag kommer finnas för er och stötta er till döden, det vet ni och det får ni inte glömma.
Jag kan lita på er till 1000 och vet att jag kan snacka med er om precis allting..
Ni gör mina dagar.
Tack för att ni finns! <3
puss / Tildah'

Kommentarer
Postat av: sofia

Men guuuummaaaaan<3

älskar dig mestmestmest, du betyder allt..

det ska bli bäst i helgen, vi ska ha så jävla roligt!

baba<3flikka för aaalltiiiiiid

2011-10-30 @ 10:18:42
URL: http://homepaged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0