waaaaah!

tjatjae

Hej jag har panik om några timmar är jag blond och jag är nervös på högsta nivå, ska snart sticka iväg (när sega lisa är klar) till Vby och köpa blekningsgrejer och skit det gillas , många olika åsikter och de här vettja men till er som snackar skit om mej för de hära så säger jag bara att jag vill testa nge nytt är fett trött på de jag har nu och man lever jöh bara en gång så.. låt mej :)

Parisa är sjukt snäll och ska färga mitt hår! säger tack i förväg gumman :D
Aja Kalle sov hära inatt iaf även fast jag kanske hade vart sjuk menmen sen imorse stack jag, mamma o min lillebror iväg t några av mammas kompisar och jag fick typ va med två små gölliga barn ahahha fick typ springa o jaga dom massa när vi va ute och aa de va allmänt kul
Hahahahah så jäkla underbara asså (a)
här får ni sista bilden på mej som brunett då eller jaa på ett tag iaf, kommer säkert ffärga tillbaka
PussHejdå / Tildah'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0