Ingen rubriik

Hej alla föörlåt har verkligen inte hunnit bloggat i helgen (a) Helgen Blev iaf bäst, som jag hade hoppats på..
Aja kalle sov ju här i lördags och de va fett mysigt kollade film och så, sen fick vi gå upp skit tidigt på söndag för att sticka till högdalen för att han skulle spela match sen va vi hemma hos honom.. sen skulle jag spela match så då hämtade pappa mej och efter den matchen på tyresö så satte jag mej och åkte till ekerö för att sova hos sofia och vi tittade också på film och hade det allmänt bääst aja sen vakna vi igår (studiedag) och skulle baka bröd till frukost me då funka ju inte deras ugn tydligen för man va tvungen att fixa klockan eller ngt sånt (a) iaf.. så då fick vi göra pannkakor till frukost och eftersom vi har underbar fantasi så blev de rooosa tihih ^^
Aja sen idag har jag bara vart hemma och "pluggat" och haft träning som det faktiskt gick helt okej på :)
Du är underbar gumman glöm aldrig det.
Jag älskar dig<3
http://likearunaway.blogg.se/
Puss /Tildah'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0