Jag gråter bara i regnet

Jag har tråkigt (:
Ska typ ringa Kalle snart och se om han kan snacka i ngn timme eller ngt och sen blire väl godnatt till folket..
Väntar fortf på att mamma och pappa ska betämma sej om jag får börja på dansen jag kom in på eller inte hmm..
men de e de att då tycker dom att jag måste byta ut en av handbollskvällarna till "pluggkväll" för jag får tydligen inte träna mån, tis, ons, tors, fred + matcher på helgerna och blabla .. men iaf jag får väl hoppas på det bästa iaf :)
Bjuder på en gammaal bild från i somras som också ligger ute på facebook menmen..
-såhäääär ful men bildbrist så ni får nöja er med den-

Puss / Tildah'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såhääär fin menaru va?...

2011-09-28 @ 09:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0