Lördag nu..

Hahah godmorgon folket (a)
Igår va en allmänt galen dag, efter skolan så stack jag med sofia och så prov dansade jag på hennes dans på base23, gick väl helt okej och då hade elvira suttit och väntat på oss utanför danssalen så sen när de va slut så stressade vi så sjukt mycket med att byta om och så..
sen sprang vi typ hela vägen till spårvagnen som skulle ta oss till Grönan/Verionica Maggio men där kom vi typ inte på och så sa dom att grönan va stängt för att det va för mycket folk så då satte vi oss i en park och Elvira blev typ fett ledsen så jag och sofia försökte göra henne glad genom att bli allmänt fluum (a)
Aja sen kom vi iaf dit till slut, orkar inte bertätta detaljer men när vi kom in på grönan iaf så hann vi se sista låten "jag kommer" och sen va de slut..
Tihihihi spårvagnen på vägen hem va btw öööööööverfull de va helt extremt sjukt.. men de va en gubbe som gjorde min dag asså hahha, han stog typ och lyssnade på musik och typ gungade och sjöng me falskt, aa o så blundade han typ hela tidn och såg allmänt glad ut :3 han följde med oss enda till centralen där jag dessutom räddade Elviras liv.. duktig chey :D
aa så igår hände de mycket saker ^^
Bild från spårvagnen, tagen från Elvira (a)
Nu blire match mot skuru tror jag det va, sen hem och städa och göra mej iordning..
Puss/ tildah'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0