Sometimes you just can't see yourself.

Sitter och lyssnar på musik nu, har precis tittat på massa filmer och jag bara hatar att vara sjuk..
Så äckligt tråkigt att bara vara hemma och inte göra nånting, kanske ska ut och gå lite snart bara men kan ju inte träna nu och det är störande.. Fast måste ju bli frisk till lördag så jag får träffa finaste människan på jorden för de klarar jag mej inte utan (a)
Juste imorrn mååste man till skolan då också, det gillas inte sådär speciellt mycke men finns inte så mycke att göra åt saken hahah ska ju träffa lite patetiskt folk som vill snacka med mej efter så blir blir väl tvungen att dra iväg imorrn (:
Kittyh och jag för 100 år sen, saknar dig.
Puss/ Tildah'

Kommentarer
Postat av: zäta

Snyggisch bloggisch kan du länka jah länkar dig i min då! <3

2011-09-22 @ 20:10:10
URL: http://rosenbergobagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0