Sovmorgon

Sitter hemma och tråkar, tittar ut på ett skitväder och har precis ätit frukost.
Ska snart börja göra mig iordning till skolan också, fml..
Asså va är det här det, vill inte gå ut det regnar såååhääär mycket -.-'
Jajajaja nu ska vi inte vara neggo här (a)
ikväll ska man va barnvakt, ska bli mysigt och imorgon smäller det..
Om det är någon i laget nu som läser det här så måste jag säga att bara för att vi inte har Teddan längre så kan vi inte ge upp, vi SKA bli bäst i stockholm..
¨
Har faktiskt inte så mycket att uppdatera igentligen men hör av mig ikväll tror jag (:
ahhaha shit va längesen, saknar!
aa men älskar er fortfarande i alla fall :*
Puss/Tildah'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0