FLIPP.

FÅGELJÄVEL!
HAHAHAHh nä skoja, fast jo är asförbannad..
Siktade på en as lugn skön morgon, gå upp typ halv nio och bara vara glad typ.
klockan 7 ungefär så hörde man typ *dunkdunk... dunkdunk...DuNkDunKDUNK* jag typ.. Dafuq. Fast jag halv sov fortfarande så kunde inte höra vart det kom ifrån.
Fem minuter senare hörde jag samma ljud igen så jag kollade ut genom fönstret efter ett tag o precis då *DUNK* ja blev GALET rädd haha men i alla fall så va det en fucking fågel till idiot som ville flyga igenom mitt fönster, korkade djur det där.
I alla fall så tänkte jag typ aa men försöker somna om igen..
Ingenting lät på typ 5 minuter så lyckades halv slumra till och två minuter efter det. *DUNKDUNKDUNK*
Jag fick flipp.
Så jag bankade tillbaka på fönsterrutan och yEs den va borta..
..ett tag.
sen somnade jag om till 7.40 när jag vaknar av det där jäla djuret IGEN snacka om att jag flippade!
och kände liksom att det inte va någon idé att ens försöka somna om efter det.
men det värsta är att nu när jag har vart vaken i 25 minuter o suttit i min säng med datan hela tiden så har det inte låtit n å g o n t i n g..
ååh herre!
hahaha - typ såhär kände jag mig. ja jag är helt normal
Okej tillbaka till mitt vanliga jag, Godmorgon alla fina bloggläsare haha förlåt för utbrottet dära men tror nog ni skulle reagerat likadant om ni va i min situation (a)
Idag börjar jag ju elva som jag skrev igår, då har jag typ 30-40 min matte, sen lunchrast i en timme o en kvart och under den tiden kanske Kalle kommer till min skola eftersom dom har studiedag.. jaja sen har jag musik o slöjd så det är en rätt skön dag idag +att det sen blir att dra iväg till grönan och få bra platser så!
Ska försöka ta massa bilder om inte min mobil känner för att dö igen som den gjorde på LMFAO..
hahah får se om jag hinner blogga ikväll!
Puss/Tildah

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahahahah asså din header, jag och mina kompisar har suttit och as garvat över dina bilder, asså hur gammal är du? Fjortisar under 2007 va inte ens så fula, snälla vakna upp, vi är i 2012, hahahahahah asså kan inte hålla mig för garv, så ful.

2012-05-16 @ 09:01:07
Postat av: Anonym

Haha emma du är en tönt :3

2012-05-16 @ 10:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0