För han är bäst, försök & överträffa det ja.

Hej igen några minuter senare,
Ska bara berätta lite snabbt om helgen nu också innan jag hoppar in i duschen och sen går och lägger mig.
Har haft mitt livs bästa helg, helt seriöst.
Var ju på Kalles landställe och det va galet fint där, jobbade lite också, lagade mat och diskade och så.. så fick ihop lite pengar som vi sen gjorde av på kläder!
första kvällen sov vi i tält och det va mysigt med dom andra nätterna sov vi i en SVINKALL bod med det fick gå i alla fall..
Fredagskvällen och igårkväll va galet mysiga,
Har inga bilder från i fredags tyvärr för det va bara kalle som hade mobilen då, men i alla fall så åkte vi ut med båten efter middagen, hade fruktsallad med oss (inte rekomenderat på en båt då menmen) och hann precis ut till ett perfekt ställe för att se solnedgången!
så galet mysigt,
Och igår kväll då så gick vi ner till stranden och vi måste vart ute i någon timme eller två och bara snacka, tog massa bilder och hade det allmänt bäst..
Badat två gånger också, solat och pluggat lite har jag faktiskt också gjort.
Ska bara säga att det var h e m s k t att komma tillbaka till stockholm efter den här helgen, helt seriöst.
men nu får ni la lite fina bilder här.

Hahah- så galet snygg kille man har!
Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

O herre, låter fan sjuuukt mysigt haha typ en dröm för alla tjejer! Ni är skitsöta tillsammans! ♥

2012-05-22 @ 20:34:50
URL: http://kinderbella.blogg.se/
Postat av: din mella <3

Så sjukt fina ni är!

saaaknar dig hjärtat! <3

2012-05-23 @ 19:56:26
Postat av: jainaba

söta ni är tsm!:)

2012-08-06 @ 13:38:59
URL: http://jainabaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0