hehehej här kommer SeGeRtÅgEt

Hahah hejhej alla människor, sitter nu o snackar med världens suuraste kille i telefonen :3
tycker synd om honom fast nä.. lite kanske hahah ;)
I alla fall, snart ska jag duscha göra mig iordning och sen bara tagga inför imorgon..
-M A S K I N E N-
Så imorgon måste jag ta mig till skolan får va frisk då..
Blir asnajs, kommer bli galet många som jag ska gå med.. kommer tappa bort alla känner jag menmen :3
skriver mer imorgon bitti för börjar inte förens elva såå..
jajaja hejdå folket!
Wääh, mitt hår samma dag som jag färgade mitt hår blont på kvällen o förstörde det totalt! saknar deeet.
förlåt för pricken men gjorde världens fulaste min så (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0