Onsdags - Maskinen

Dålig uppdatering..
^Standard^
Haha nej men jag har faktiskt inte haft tid att blogga i helgen, har ägnat all min tid åt att bara ta det lugnt och bara varit liksom, om det är någon som fattar..
Gör två inlägg nu annars blir det så galet långt men tänkte berätta om i onsdags.
Började med att jag och Nikki stack till grönan direkt efter skolan och åkte lite där, hade allmänt roligt och aa..
Sen letade vi rätt på Ludde, Mikaela, Saga och deras sällskap som hade tagit upp rejäält med plats vid scenen så där trängde vi oss in o satte oss och snackade ett tag och blabla,
sen kom Kalle och Anders lite senare faast dom fick inte plats vid vår cirkel så dom fick la inte vara med HAH nä skoja vet faktiskt inte va dom gjorde så (a)
och liite senare igen så kom Jossan och Lisa (och kom inte heller in.)
Hah sen när det va typ 1 o en halv timme kvar tills det skulle börja så flippade alla som satt vid scenen och typ ställde sig upp och började gå/pressa sig frammår så det va väl vi också tvungna att göra, men jaja galet tråkigt kommer det bli för er som läser om jag ska gå igenom varenda detalj kom jag på nu så vi skiter i det men från att ha vart asmånga ganska bra o långt fram så splittrades vi så jag, Lisa och Jossan hamnade i mtten sen längre bak där vi sen mötte Kalle och Anders igen och där spenderade vi väl typ resten av konserten kulkul.
Dom var faktiskt helt ok live inte lika bra som LMFAO då men dom var bra.
o r k a r  i n t e  ä n d r a.
Laddade upp bilderna från mobilen så lev med att vissa är åt fel håll, HEJjagSUGER jag vet :D
Sööta mikaela innan konserten.
blev ganska nöjd med denhär bilden, men så här långt bak hamnade till slut i alla fall..
Sen efter hela Maskinensaken så stannade jag, Kalle, Anders, Lisa och Jossan kvar lite och snackade på grönan och sen kom jag på att jag ville ha en såndär stor basket boll man kan vinna ni vet och då va Anders asgrym (och snäll) och lyckades vinna en åt mig så jag blev glad chey enda tills vi kom till spårvagnen där det kom någon lullig person (vuxen man typ) och snodde den från mig!
Jag typ flippa ur "Kalle SPRING EFTER HONOM DÅ!" men nää det gjorde han inte förens jag började springa hahahah så jag kubbade efter honom och fick tag på bollen igen untzuntz vem är bääst (a)
aaascool tjej innan tomten kom o tog bollen,
i alla fall..
Sen när vi klev på spårvagnen så satt det några fulla/halv borta tjejer och en av dom snacka med kalle helt plötsligt och typ "ööh du swer ju uut som ewn diktatoor"
kalle typ "... Jahaa....????!!U89/2w6%&" Tjejen " Jaa, typ shoom.. Hitler."
alla vi typ dog av g a r v. och då kommer kalle och med sitt jäkla " jaha... men durå.. du ser ju ut som han, reinfeldt.." tjejen typ: "... reinfeldt.. allllvarligt? *seeriöstochargtansiktee* " kalle: "nää okej som Mona Sahlin"
Hahahhah doog lite smått då men i alla fall sen höll dom på o va allmänt sköna hela vägen och sen när vi kom till TC så kom DEN DÄR KILLEN OCH SNODDE MIN BOLL IGEN!
och flipp återigen, sen när vi fick tag på den så kom ordningsvakter och sa till OSS att vi inte skulle hålla på..
oohgash den här världen asså.
Sen satt vi trötta som vi var efter en galet händelserik dag/kväll/(morgon för min del -.-') och bara garvade åt allt som hade hänt under dan och när vi började prata om hur galet roliga och sjuka tjejerna på spårvagnen va ja såklart..
så var vi i spånga skulle gå av, pratade precis om dom, såg dom (jag i alla fall), slog jossan som FORTSATTE prata om dom, jossan tystnade, det blev stelt, vi kom ut ur tåget, och alla dog av garv.
Det var min onsdag tack för mig.. (orkar inte läsa om allt innan jag publicerar så ni får leva med småfel lite här o där!
nu börjar jag skriva om helgen puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0