Tillbaka med ett snabbt inlägg

Hej alla söta läsare, har spenderat veckan otroligt stressigt med plugg.. och MASSA träning vilket är så underbart..
har träningsverk som faan menmen den känslan älsar man ju (a)
Mår sådär idag är asstressad inför den här sista veckan i skolan ( som man kan ändra betyget alltså) och aa men träningen kommer bli asnajs.
Idag: Springa + egen styrka
Imorgon: Idrott på morgonen och sen springa +egen styrka på kvällen (för måste plugga massa så hinner inte sticka till gymmet)
Tisdag: mer än 2 o en halv timmes boxning med Fanny
Onsdag: Handbollsträning och dans på morgonen
Torsdag: dans på morgonen och sen Beep-test, spänsttest och handbollsträning på kvällen
Fredag: FÖDELSEDAG! men kanske hinner springa på morgonen
Lördag: Gymmet
Söndag åker man iväg på kryssning till ett spahotell och kommer hem på torsdagen.. där går man fritt på gymmet och så kan man simma och grejer så tummen upp för den här och nästa vecka då!
Ska bara se till att äta nyttigt också så blir allt bäst
Jaja Jobbiga saker hände igår men försöker ta det så bra som möjligt..
Nu ska jag..
..Kanske städa mitt rum ehe och Ä N T L I G E N rensa ut min garderob det är verkligen kaos där och neej aldrig att jag tänker lägga ut en bild på det så hah
Skriver mer ikväll vad jag har gjort dom senaste dagarna och så
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0