svarsvar :)

Emma om FLIPP.:
Hahahahahah asså din header, jag och mina kompisar har suttit och as garvat över dina bilder, asså hur gammal är du? Fjortisar under 2007 va inte ens så fula, snälla vakna upp, vi är i 2012, hahahahahah asså kan inte hålla mig för garv, så ful.

svar: Hahah om det är den Emma jag tror att det är så herregud väx upp :)
Är det jobbigt att komma fram och säga saker till mig irl eller är det bara att du är för feg för det och är rädd     för all skit du kommer få tillbaka eller? Jag vet att det är 2012 jag är inte dum i huvvet som en annan person i den här situationen verkar vara.
Hahah jag dör, om jag nu är så jävla ful som du verkar tycka så varför kollar du på min blogg, avundsjuk? ;) skaffa dig ett roligt liv istället för att sitta med dina kompisar och kolla på andras bloggar som du stör dig på.
Kul o höra din åsikt, men..
Jag b r y r mig inte ;)

Puuss på dig!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Håller med Emma. Puss

2012-05-16 @ 11:03:38
Postat av: Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-05-16 @ 16:12:48
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/
Postat av: fanny wikström'

Fin blogg. Haft en bra dag hittills? :)

2012-05-16 @ 16:25:24
URL: http://fannywikstrm.blogg.se/
Postat av: Molly

Haha vilken patetisk människa som skrev det där, du är skit vacker.

2012-05-16 @ 19:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0